abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21085442
Ik had een kleine vraag aan wat computertechneuten hier op FOK!;

Ik heb de afgelopen dagen diverse e-mails gehad van een anioniem persoon. Deze beweert errug foute dingen over mijn vriendin. Goed, natuurlijk wil ik graag weten wie deze mails stuurt. Door de informatie die erin staat moet het namelijk wel een goede bekende van een van ons zijn...

Nu hoorde ik dat het door de volledige header informatie mogelijk is de herkomst van de mails te achterhalen. Of natuurlijk de plaats waar ze verstuurd zijn, zou iemand mij daar mee kunnen helpen? Ik vind het versturen van zulke mails namelijk wel erg laf en zou graag eens met die persoon praten.

Goed, de header informatie is in de een na laatste mail

[knip knip]

[ Bericht 68% gewijzigd door Sander op 05-08-2004 21:28:42 ]
黑 ¦ Links tot en met...
豹 ¦ Overtuigd carnivoor...
也 ¦ Wat doe ik in Taiwan? Modderscheppen en uitwaaien...
pi_21085466
gaat je niet lukken....
In de ban van de mods.
pi_21085511
Niet, en een plaatsnaam waar het vandaan gestuurd is oid?
黑 ¦ Links tot en met...
pi_21085527
Stuur maar door naar abuse@chello.nl en het is niet zo netjes om andermans ipnrs in je bericht te posten.
  donderdag 5 augustus 2004 @ 21:21:23 #5
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_21085536
Originating IP is in ieder geval van Chello.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_21085647
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 21:21 schreef devzero het volgende:
Stuur maar door naar abuse@chello.nl en het is niet zo netjes om andermans ipnrs in je bericht te posten.
Daar heb je gelijk in. Maar ik weet niet echt of Chello er erg veel mee kan doen...
Het is een mail die van een goede vriend/vriendin van een van ons afkomstig moet zijn aangezien er veel details genoemd worden. Diegene heeft ook speciaal voor dit doel een mailadres aangemaakt...

Ik zou graag aan die persoon willen vragen waarom hij dit soort dingen anoniem doet, en wat er nu helemaal aan de hand is... Kan iemand me misschien helpen met de plaatsnaam?
De zender heeft eenmaal een afzender genoemd die hem niet kan zijn, op het tijdstip van versturen zat die meid namelijk bij mijn vriendin...
黑 ¦ Links tot en met...
  donderdag 5 augustus 2004 @ 21:27:57 #7
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_21085680
Sorry, maar om wat voor een redenen dan ook, DIG is er niet de plek voor. Met de headers en het abuse adres van Chello zul je het moeten doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')